Devce jedno naivni, antisemiticke....

13. listopadu 2007 v 16:22
Prosim vyridte panu Hedvickovi, Rezabkovi a Jungwirthovi jednou provzdy, ze o konecnem zruseni blogu rozhodlo vedeni, ne ja! Myslim, ze v predchozi odpovedi p. Jemelkovi o tom pisu dostatecne jasne. Podle Kodexu duvody udavat nemusime a ani nebudeme. Presto naznacene duvody mate nize..
Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 14:50 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Zrusenym emigrantum jsem jejich clanky nepsal, pomahal jsem jim pri sestavovani blogu. To ma byt DOSTATECNY DUVOD pro zruseni? Jen ze je znam? Vas taky znam, Nadezdo Strakova, je to dostatecny duvod pro zruseni vaseho blogu a odeslani vas na reportaz do Beloruska? Muzete zverejnit jmena osob z vaseho "Vedeni" ktera rozhodla o zruseni blogu lidi, jen proto, ze mne znaji. Proc? Bylo to proto, protoze nekteri z nich byli nejen Americani, ale navic i Zidi? Anti-semitismus, anyone?;-O
Re: Guilty by association? (Naďa Straková (Anonym), 13.11.2007 15:18 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Pane Hedvicku, mám takovou obavu, že trpíte stihomamem. Proč máte utkvělou představu, že zrušení blogů došlo kvůli tomu, že jste židovského vyznání? Zatímco vy jste v sobotu 10.11. seděl doma v teple na zadku, já mokla v Maizelově ulici a poslouchala židovské modlitby a svou přítomností na Staromáku řekla neonacistům jasné NE. Ad cesta do Běloruska - tu hradila org. Člověk v tísni a spočívala v setkání s disidenty (believe it or not), které jsme s kolegou točili na velkou výstavu, jež teď koluje po Evropě. Koukám, že vám to Bělorusko leží v žaludku, neb toto jsem vám už psala a vzkazovala přes vaše kamarády Jungwirtha a Wienera - že by tentokrát selhali a vzkaz vám nevyřídili? Těžko uvěřit, když jste tak nerozlučná dvojka s p. Jungwirthem. /Jak se vám líbilo na společné dovolené?/
Re: Re: Guilty by association? (Naďa Straková (Anonym), 13.11.2007 15:23 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Konkrétní jména, ani jiné kontakty uveřejňovat nebudu, neb zaprvé mám v sobě dost slušného chování, abych tyto věci neventilovala veřejně a zadruhé dle Kodexu, který jistě znáte nazpaměť, důvody udávat nemusíme. Stačí všechny ty stížnosti na Jungwirtha i Rezabka, potažmo na vás bloggerů i čtenářů, které se množily čím dál víc. Jen tak mezi námi - v adminu na blogu vznikla petice za zrušení blogů Jungwirtha/Rezabka. K tomu všemu vám připomenu, že nejsme první, kdo vás na blog nepustil nebo jej zrušil. Zamyslel jste se někdy sám nad tím, proč vás tolik lidí na světě nemá rádo? Jste tak skálopevně přesvědčen, že je to jen kvůli tomu, že jsme Češi nebo Čecháčkové, řečeno vašim slovníkem?
Re: Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 15:38 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Petice za zruseni Rezabka/Jungwirtha? No vy jste tam v idnes.cz uzasni. A cim se provinil Tomas Krystlik, ten dela prednasky v Narodni knihovne nebo kde s Pithartem a muze vas v redakci i navstivit. A cim se provinil James Jakoubek? Tim ze je z Clevelandu? Tim ze je emigrant? V
Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Naďa Straková (Anonym), 13.11.2007 15:41 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Vyřiďte panu Krystlíkovi, ať se v redakci kldině staví. Ráda bych ho osobně poznala. I kdybyste vyznával ďábla, tak by to nebyl důvod ke zrušení blogu. Pane Hedvíčku, ruku na srdce, proč vám tolik záleží mít u nás blog, když jsme tu taková parta antisemitů a když jich máte po světě jako hub po dešti? Upřímně prosím.
Ještě jeden dotaz (Naďa Straková (Anonym), 13.11.2007 15:43 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
A ještě jeden dotaz mám - proč zakazujete diskuzi na bigblogerovi? Neprotiřečí si to trochu s principem blogu? A nebo nám rovnou chcete říct, že my tady v Česku neumíme diskutovat?
Re: Ještě jeden dotaz (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 15:55 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Diskusi na bigblogerovi zakazuji proto, protoze admini nemaji cas tam likvidovat stalkery a ruzne nenavidice Hedvicka (mozna i z idnes.cz), tak jak to delavali na sme.sk (ti se tomu venovali). Ne, opravdu v Cesku neumite diskutovat. Ted jsem tam povolil diskusi pod jednim clankem a podivejte se jaky lidsky hnuj se tam shromazduje. Moje oficialni stanovisko je, ze nazory anonymnich hlupaku mne nezajimaji a slusni lide mi dokazou napsat email - tech mi chodi stovky. Jste rada anonymni, ze vam to tak vadi?V
Re: Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 15:50 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Krystlikovi to jiste vyridim a bude u vas coby dup - pokud vim tak vam psal a neodpovedela jste mu (pokrytectvi?). Blog u vas jsem chtel jen z duvodu ctennosti, i kdyz ted vidim, ze to nebyl dobry napad. Z tehoz duvodu jsem to doporucil tem trem. A ted vasi cenzuru vidim jako nespravedlnost vuci nim. A nespravedlnost mne rozciluje. K neonacistum: Nebyl jsem tam, protoze jsem deset tisic kilometru daleko (to je od vas cheap shot). Ale aspon jsem jako jeden z mala na ceskem internetu psal DENNE!!! Muzete rict s cistym svedomim totez? Ale vy jste asi byla busy podepisovanim petice za vykopnuti Rezabka a Jungwirtha, ze?V
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Naďa Straková (Anonym), 13.11.2007 16:00 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Ach, vůbec ne, milý Rosťo. yslím, že jsem si v té chvíli četla knihu od Emy Larkinové o Georgi Orwellovi, velkém bojovníkovi proti diktátorským režimům, a jeho životě v Barmě. Někdo holt sedí u pc a píše každý den a každý den zakazuje diskuze, neb ho nezajímá, co si lidi o jeho příspěvcích/názorech myslí, jiní holt do nedemokratických zemí jezdí a poznávají jena vlastní kůži. - Panu Krystlíkovi záměrně neodepisuji, neb jsem udělala ve svém životě jednu chybu a už ji neudělám, že jsem se pustila do rozsáhlé a velmi soukromé korespondence s prof. Wienerem, jež jste vy pak publikoval i bez mého souhlasu na svých blozích. To vám přijde etické? Jestli jsem si teď s něčím jistá, je to to, že když napíšu vašim přátelům, do dvou hodin to máte na blogu. A to fakt nemám zapotřebí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 16:15 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Mila Nadezdo (vidim ze je tady urcity progres!, nechcete mi zatelefonovat a overit si jestli jsem to skutecne ja? Vy jste tak neduverivi! Moje cislo mate, je to co konci 3003), mezi prof. Wienerem (a mnou) a Vami je dvougeneracni rozdil a nemyslim si ze v oblasti svobody projevu a demokracie neni nic, co vy byste nas mohla naucit. Ano, myslim si, ze zverejnovani NEETICKEHO chovani je ETICKE (ovsem pak vas zase vyhodi z blogu, ze jo). Chapu, ze jste v neprijemne situaci ve vztahu ke svym sefum a musite delat kasparka lidem, kteri prokazatelne nenavidi emigranty, Zidy a jakekoliv nazory, ktere i jen trosinku kritizuji pomery ve vasi zemi. Trochu vice demokracie a otevrenosti by prospelo nejen vasim sefum, ale i vam.V
Re: Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 16:00 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Vyznavani dabla by nemohl byt duvod ke zruseni blogu, ale to ze nekdo zna Hedvicka JE? ;-€
Re: Re: Re: Guilty by association? (ivan podolsky (Anonym), 13.11.2007 16:15 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Zaujimave ze mate dost slusneho chovania aby ste neudala mena odporcov p.jerabka p. krystlika a zarovne nemate dost slusnosti udat jeden jediny DOVOD preco a ako porusili tito pani kodex blogera a s tym spojeny vyhadzov.
Pokial viem peticie su verejna zalezitost a ku ktorej by mal mat moznost sa vyjadrit aj dany dotycny.
Kolko podpisov potrebujete aby som napr. mohol podat peticiu proti vasemu blogu a kolko podpisov bude stacit aby vas vyhodili?
Re: Re: Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 16:20 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Souhlasim s panem Podolskym. Nadezdo, uznejte, ze jste s tiVm vyhozenim tech trech lidi slapla do lejna a dejte je tam zpatku. Mne klidne dal bojkotujte - mne cte tisice lidi i bez vas - ale nepachejte krivdu na nevinnych. Jsou vinni jen tim, ze mne znaji.
Re: Re: Guilty by association? (Ross Hedvicek (Anonym), 13.11.2007 15:34 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat
Pani Strakova, ctete pozorneji, nejsem zidovskeho vyznani, ovsem ten antisemitismus ve vasi redakci, ten si vypijete, uz o tom pisu clanek. Na dovolene jsem byl s jednim clenem Cs-clubu a setkal jsem se s dalsimi (to neni zadne tajemstvi, prijdte si o tom popovidat na cs-club). Pokud vim, Jungwirth byl v Las Vegas s Rezabkem. Co mi pripada nespravne, ze ze jste vy (na prikaz tech antisemitu v idnes) vykopla 3 lidi, kteri byli vinni jen tim, ze mne znaji. To uz ta nepricetna nenavist k me osobe jde u vas tak daleko? Jeste jednou - ty tri jste vyhodila naprosto bezduvodne zaklade vylhanych a nepravdivych informaci. Kdo je ten podeseny cvok co mne tak nenavidi?VVV
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pavel Materna Pavel Materna | E-mail | Web | 13. listopadu 2007 v 17:41 | Reagovat

Tolik pravdivych postrehu, ktere bych ihned podepsal, pohromade s tolika nesmyslnymi pausalizacemi a simplifikacemi - to je smes, ktera je svym zpusobem zajimava, ale ceho je moc , toho je prilis.

Takovy Chesterton, ten vedel moc dobre, ze hranice mezi dobrem a zlem je ostra jako mec,ale dovedl zaroven neprenaset tuto hranici na konkretni nositele. Porovnejte si svuj styl se stylem takovych rozhnevanych gentlemanu, jako byl (nejen) Chesterton.

Ja bych Vas z blogu nevyhazoval, spis bych si s Vami porozpravel nekde u vina, ale je to moc daleko...

2 Ruda Flegr Ruda Flegr | 13. listopadu 2007 v 17:51 | Reagovat

Tak jsem to bral i já. Hedvicek si poradi, ale nechat ve stychu tu trojku panu "zlocincu"? Tak jsem se definitivne rozhodl uz nikdy nepsat na blog, ktery je v Czesku. Jak muze nekdo z Mlade Fronty takhle pozurazet Krystlika, Jungwirtha, Rezabka? Vzdyt jim ta cenzorka saha tak po fusekli. Pokud ji maji ovsem shrnutou.

3 Ferda Ferda | E-mail | 13. listopadu 2007 v 18:54 | Reagovat

Lidové noviny byly první "rádobynecenzurovanou" tiskovinou okolo r. 1989-1990 (nevím přesně, kdy se objevily). Nejkonzolidovanější skupinou s jasnými představami o dalším vývoji v ČR byla skupina, která "sametovou revoluci" připravovala a později i režírovala což byli nesporně příslušníci StB a další "nomenklaturní kádři". LN jsoü jejich "hlásnou troubou". Jestliže Vás nějaký čas snášeli, bylo to ze snadno pochopitelných důvodů a sice proto, aby jste jim vylepšoval image a dodával důvěryhodnosti. Nakonec asi usoudil, že Váš přínos jejich věci a zájmům je záporný a tak Vám prostor k vyjádření vzali. Věřím, že ho najdete jinde.....FN.

4 Miroslav Václavek Miroslav Václavek | E-mail | Web | 13. listopadu 2007 v 20:22 | Reagovat

ve vašich novinách -MF Dnes-  byla dnes na několika místech reklama na založení blogu. Píšete tam: Baví vás psaní? Nestydíte se za své názory? Založte si vlastní blog! Můžete nám věřit.      Není vám jaksi kolektivně v MF Dnes hanba? Mě osobně by tedy hanba fackovala něco podobného tvrdit a ve skutečnosti se chovat  jako Husákovský cenzor. Likvidace názorů s nimiž nesouhlasím je vlastní pouze komunistické, nacistické nebo islamistické svoloči a do skutečně svobodné společnosti NEPATŘÍ. Nesouhlasím se zrušením blogů jejichž editorem byl pan Hedvíček ale jejichž autory byly konkrétní lidé a autoři. Chování ČEKISTY nepatří k výbavě svobodného novináře vážení redaktoři!

5 Vanek Vanek | Web | 13. listopadu 2007 v 21:39 | Reagovat

Strakova, ty hloupa ceska huso, kvuli takovym jako jses ty jsem byl v Kocourkove naposledy v 91. roce a uz me v te profizlovane prdeli nikdy nikdo neuvidi.

6 Prof.Dr.Milos Nedved Prof.Dr.Milos Nedved | E-mail | 14. listopadu 2007 v 13:20 | Reagovat

Mily Rosto,

kdyz ctu Tve clanky, a Tve diskuse s pi. Strakovou a ji podobnymi,tak si vzdy vzpomenu na jednu scenu z filmu Pelisky, kdy jeden z hlavnich hrdinu( herec Kodet)popisuje svuj nazor na zmeny v r. 1968 slovy:"po letech vlady mrzke luzy se situace zacina zlepsovat".Vypada to, ze v CR je ta "mrzka luza"zakonservovana na hodne dlouho.

Musim jenom obdivovat Tvoji energii,s niz s takovou vrstvou vedes svuj dialog;take Tvuj optimismus,ze by se tam neco mohlo zmenit k lepsimu drive, nez ta "mrzka luza" vymre.

          S pozdravem

               Milos

7 rer rer | Web | 21. listopadu 2007 v 1:35 | Reagovat

Pan Hedvíček se může zbláznit z toho, že někdo napsal o jeho židovském původu... Vždyť je to podle jeho textů stejně evidentní.

8 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 8. prosince 2007 v 15:06 | Reagovat

Už i Masaryk řekl, že Československo je Kocourkov a Hulvátov... K tomu není potřeba žádný komentář.

9 filom3n filom3n | E-mail | 7. května 2009 v 13:00 | Reagovat

no ja bych top videl tak - koho to nezajima at to necte, a koho to zajima at si to precte, kdyby vsichni cesi napsali ze nechcou ceskou wikipedii tak by ji taky nezrusili, je to luza a pakaz...

10 coach factory outlet coach factory outlet | E-mail | Web | 25. května 2011 v 8:40 | Reagovat

This topic was really educational and nicely written.

11 coach outlet online coach outlet online | E-mail | Web | 25. května 2011 v 8:40 | Reagovat

Your work is very good and I appreciate you and hoping for some more informative posts.

12 coach outlet canada coach outlet canada | E-mail | Web | 25. května 2011 v 8:41 | Reagovat

Words have a magical power. They can bring either the greatest happiness or deepest despair; can transfer knowledge from teacher to students words enable the orator to sway his audience and dictate its decisions.Just like your post,excellent!

13 Dalibor Dalibor | E-mail | Web | 15. listopadu 2011 v 23:54 | Reagovat

Pravdu díš....:-)

14 barry barry | E-mail | 22. června 2016 v 7:03 | Reagovat

Zdravím vás všechny, já jsem Barry soudit z sjednoceného státu, já jsem vysílat o tom, jak theangledsolution mi zachránil život, byl jsem napaden genitální herpes na jeden rok, můj lékařský doktor mi řekl, že neexistuje žádný celkový lék a já začal vzít pilulku k udržení mé vlastní. Jednoho dne jsem šel navštívit svého lékaře a viděl jsem paní, která byla nesmírně šťastná a já požádal znát důvod její štěstí a ona mi řekla, že byla infikována simplex HERPES nemoci a bylinné
Lékař s názvem theangledsolutio ji vyléčit bylinné medicíny, jsem nevěřil, tak jsem požádal svého lékaře vědět, jestli se skutečně potvrdilo, herpes pozitivní předtím, a můj lékař mi řekl, že ano, že zázrak se právě stalo, tak jsem ji požádal, aby mi dal podrobnosti o dr, takže jsem mohl se ho zeptat, jestli by mohl také léčit minu a ona mi dala theangledsolution Email: theangledsolution@gmail.com kontaktoval jsem mu, že dnes večer a jsem vysvětlil můj problém k němu a on připravil lék a poslat ke mně, když jsem dostal tento lék mi řekl, jak se to na dobu dní a já ho vzal přesně tak, jak řekl a šel za lékařského testu jsem byl překvapením vidět můj výsledek testu jako herpes negativní. Jsem tak šťastná, moje rodina a přátelé, že odmítli mě jsou zpět, děkuji bohu. Já vám zaručit, že Dr. Alabi má řešení pro všechny druhy problémů, pokud jste se potýkají jakýkoli stres ho můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu theangledsolution@gmail.com nebo zavolat a WhatsApp ho + 2348077620669 ... nebo e-mailem ho theangledsolution@gmail.com

Můžete být stejně Cure těchto chorob: -

1. HERPES
2. horečky Lassa
3. kapavky
4. HIV / AIDS
5. LOW spermií
6. MENOPAUZA nemoc
7. EPILEPSIE
8. ASEPSIS
9. CANCER
10. ÚZKOST DEPRESSION
11. Těhotenství PROBLÉM
12. Krátkozrakost PROBLÉM
14. Muž menopauza
15..EX ZPĚT

e-mail znovu theangledsolution@gmail.com

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama